Hurtownia

UWAGA!!! Strona hurtowa wyłącznie dla klientów hurtowych.
           Klient idywidualny-
TU kliknij: www.helifarmzdrowie.pl

DLA ZDROWIA I URODY

Home PRODUKTY KOSMETYCZNEKOSMETYKI NATURALNEPIELĘGNACJATwarzPielęgnacja uzupełniająca › NatuRepair – Detox & DNA-Repair Fluid 50 ml

NatuRepair – Detox & DNA-Repair Fluid 50 ml

Potwierdzona skuteczność aktywnej regeneracji skóry
Detox dla skóry twarzy

Kompleks substancji czynnej Proteolea® (Detox) uzyskano w najnowszych badaniach biotechnologicznych z Levan polisacharydów oraz oliwek oraz wyciągów z daktylowca. Komplets ten wywołuje demontaż i usuwanie uszkodzonych białek w komórkach skóry, dzięki czemu aktywowana jest naturalna regeneracja i oczyszczanie skóry. Substancja czynna złożona Celligent® (Repair DNA) i czyste roślinne komórki macierzyste z dębu powodują naprawę i wzmożoną pielęgnację zestresowanej skóry, a także chronią ją przed dalszymi zagrożeniami uszkodzenia DNA komórek skóry wywoływanymi promieniowaniem UV.
Stosować na oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. W razie potrzeby dodatkowo użyć kremu na dzień lub na noc.

Woda użyta do produkcji kosmetyku jest głęboką wodą źródlaną i termalną. Pozyskiwana jest  z własnego odwiertu w północnym Schwarzwaldzie na głębokości 165 m w głębokich warstwach piaskowca. Jest niechlorowana i czysta prosto z przyrody.
Nawilża powierzchnię skóry i dostarcza skórze rozpuszczone w niej składniki mineralne.
Zwiększa nawilżenie skóry o 29% i powoduje wzrost jej wygładzenia o 17% po 4 tygodniach stosowania.
Skuteczność ta potwierdzona jest przez badania naukowe w niezależnych instytutach w 4-tygodniowym badaniu, 2 razy dziennie przez testowanie u 20 osób.
Zrobiono również badanie konsumentów u 33 uczestników, w okresie próbnym czterech tygodni.  Uzyskano wynik 4,5 z 5 możliwych gwiazdek- ogólna ocena sehr gut - bardzo dobry
.

Składniki: SIMMONDSIA CHINENSIS SEED OIL [JOJOBA], ETHYLHEXYL STEARATE, MACADAMIA TERNIFOLIA SEED OIL, DISTARCH PHOSPHATE, SODIUM STEAROYL LACTYLATE, SORBITOL,HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL [SUNFLOWER], GLYCERYL STEARATE, BUTYROSPERMUM PARKII BUTTER [SHEA], PHENOXYETHANOL, BRASSICA CAMPESTRIS STEROLS [RAPESEED], PANTHENOL,GLYCERIN, XANTHAN GUM, BENZYL ALCOHOL, AROMA [FRAGRANCE], POTASSIUM CETYL PHOSPHATE, QUERCUS ROBUR ROOT EXTRACT, TOCOPHERYL ACETATE, SODIUM HYALURONATE, SODIUM ASCORBYL PHOSPHATE, LINALOOL, ETHYL FERULATE, POLYGLYCERYL-5 TRIOLEATE, GLYCINE SOJA OIL [SOYBEAN], LIMONENE, OLEA EUROPAEA LEAF EXTRACT, LEVAN, DECYL GLUCOSIDE, GERANIOL, ASCORBYL PALMITATE, LECITHIN, TOCOPHEROL, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF EXTRACT [ROSEMARY], HYDROGENATED PALM GLYCERIDES CITRATE, ZIZYPHUS JUJUBA FRUIT EXTRACT, PHENETHYL ALCOHOL, DISODIUM URIDINE PHOSPHATE, CITRAL, CITRIC ACID, ASCORBIC, ACID.

Najczęściej kupowane z tym produktem